ارکان ارکان ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
رضوان رضوان ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ارکان و رضوان مامان

شروع تابستان

1393/4/10 10:03
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای دلم امسال تابستون خیلی دیر شروع کردیم.اون هم ه خاطر درسهای من بود که شما دو تا فرشته کوچکیکم با بابایی خیلی بامن همکاری کردید تا بتونم درس بخونم البته شیطنهای خودتون داشتید ولی خوب بابایی خوب سرگرمتون میکرد . به هر حال امتحانات ترم اولم تموم شد و حالات تمام وقت در کنار تون هستم.

تو این مدت اکان کلاس نقاشی ثبت نام کرده بودم .نمیدونم چرا سر کلاس نیم ساعت که از شروع کلاست بگذره خسته میشی و میای بیرون . میگی مامان کلاس تموم شد و من با هزار ترفند دوباره میفرستمت کلاس . ..کمتر از 5 دقیقه دوباره میای بیرون خلاصه نیم ساعت دوم کلاس همش در حال رفت امدی و ... بعضی روزها هم اصلا دوست نداری بری کلاس. اما در عوضش رضوان تامیگم میخوام اماده شیم بریم کلاس بدو کیف و کفشش میاره .  معلم نقاشی ارکان هم یه صندلی براش میزاره کنار خودش که رضوان بشینه نقاشی کنه .

البته  ارکان با بابایی استخر میره . برا استخر رفتن هم بهنونه میگیری اما اونجا که میرسی بابایی میگه همش در حال اب بازیه و قتی سانس تموم میشه به زور راضی میشی بیای .بابا میگه داره دست و پا زدن یاد میگیره اما من تا میرن و میان هزار بار ایت الکرسی میخونم که اتفاقی نیفته . و بسلامت برگردید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)