ارکان ارکان ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
رضوان رضوان ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ارکان و رضوان مامان

قبول شدن مامان در دانشگاه

1392/12/10 16:59
نویسنده : مامان
333 بازدید
اشتراک گذاری

مامان ارکان و رضوان بهمن امسال دانشگاه قبول شد برا رفتن و ثبت نام کردن با هزار نفر مشورت کردم یکی میگفت برو تا بچه ها کوچیکن یکی میگفت نرو بچه هات کوچیکند هم تو اذیت میشی هم بچه ها . بابای بچه ها میگفت هر جور نظر خودته .من تا جایی که میتونم کمکت میکنم. خلاصه یه روز دوشنبه اخرین مهلت ثبت نام تو مدرسه بودم  همکارام که سالهاست باهم تو مدرسه کارمیکنیم تشویق ام کردم برم برا ثبت نام من هم دل به دریا زدم رفتم ثبت نام. حالا هم خدارو شکر هفته اول کلاس ها شروع شد سرکلاس رفتم .تا ببینم بعدش چی میشه . خدایا خودت کمک کن بتونم درسم بدون اینکه کوچکترین اسیبی به فرشته های کوچیکم برسه تموم کنم. الهی امین.

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آذین
16 اسفند 92 7:03
بسلامتی ایشاله عزیزم "حالا که قبول شدی برو ولی خیلی مراقب بچه ها باش تا صدمه ای نبینن .به هر حال این فرشته ها زیباترین هدیه های الهی هستن موفق وسربلند باشی
مهتاب مامان آذین
27 اسفند 92 15:35
پیام نوروز اینست: دوست داشته باشید و زندگی کنید زمان همیشه از آن شما نیست
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:51
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک