ارکان ارکان ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
رضوان رضوان ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ارکان و رضوان مامان

رفتن دایی اسماعیل به بندرعباس

1392/5/17 10:17
نویسنده : مامان
178 بازدید
اشتراک گذاری

دایی اسماعیل مهندس عمران که چندوقتی بیکار هست هرچی امتحان استخدامی میداد یا به اینور ور میسپردیم براش کار پیدا کنند جور نمیشد تا چند وقت پیش پسر عموم که بندرعباس کار میکنه تماس گرفت گفت شرکت نفت بهصورت پیمان استخدام میکنه اسی جون هم مدارک براش فرستاد حالا دیروز صبح ساعت هفت صبح رفت بندرعباس که بره سرکار . عزیزم کار جدیت مبارک این جا تو خونه بابابزرگ خیلی جات خالیه . همیشه کمک احوالم بودی . ان شالله هرجا که هستی موفق باشی . هم تو زندگیت هم تو کارجدیدت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضا
29 مرداد 92 21:00
سلام دودمان اسماعيل را دادي به باد كسي ديگه بهش زن نميده
مامان ابوالفضل
3 شهریور 92 16:17
وایییییی من چقدر گیجم چرا زودتر نفهمیدم این عزیزهای من وبلاگ دارن البته از دست مامان مریم هم عصبانی هستم چرا نگفتی میدونی که من گیجم خودت باید میگفتی بگذریم خوشحال شدم که عکسهاتون رو میبینم و خدارو شکر واسه بابا بزرگ انشالله خدا سایه هیچ پدر مادری رو از سر بچه ها کم نکنه
مامان ابوالفضل
3 شهریور 92 16:57
مریم جان تو نی نی وبلاگ قسمت جستجو در بین وبلاگها شما میتونا search ; کنی شکلکها یا مثلا شکلک تولد خیلی هست و با کپی هم میاد