ارکان ارکان ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
رضوان رضوان ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ارکان و رضوان مامان

بازار شب عید فطر

1392/5/17 10:17
نویسنده : مامان
204 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با بابایی وارکان ورضوان رفتیم بازار برا خرید عید فطر . بازار کلی شلوغ بود جایی برا قدم گذاشتن نبود . رضوان عزیزم همش بغل بابایی بودی بعد کلی نگاه کردن به این ور و اون ور خواب رفتی . اما ارکان جون همقدم با من و بابایی پیاده را رفتی . گل پسر اصلا اذیت نکردی خیلی اروم به همه چیز با تعجب نگاه میکردی بابایی گفت فکر کنم ارکان داره با خودش فکر میکنه که کجا امده الان این جا چه خبره . البته من قبلش تو خونه برات عزیزم گفته بودم که میخوایم بریم بازار باید دستم بگیری ازم دور نشی . فکر کنم عزیرم با دیدن بازار خوب معنی حرفههام درک کردی چون یه لحظه حاضر نبودی دست از دستم جدا کنی . بابایی هم برای اینکه پسر خوبی بودی یه چرخه دستی خرید که بعد بازار رفیم پارک اونجا کلی باهاش بازی کردی.  .رضوانخانم هم وقتی برگشتیم تو ماشین بیدار شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)